Friday, March 25, 2011

wohoooo.....

halo3...kopi ka milo???ops...sori2,gua terbawa2 mud kenyang ag nie..heheheh..baru lpas balun CKT.
wokeh..mkn sudah..knyag pon sudah...so,tnggungjwb sbgai suami kene la gua laksanakn.chewah!!!!

okep...xreti nk tules tajuk ape.so,tules yg simple g2 pon ok.
ha...nie gua nk story ngn u all sume pasal 1 mende pelik yg da jd kt gua skang.
cite nie siyes taw!! sket pon aku xtipu..
cik dedell aku pon xtaw ag pasal nie...
(lpas die bce nie mst die pon terkejut kot)

ctebye cmnie...dlm bebebeberapa hari lpas...gua ade terbace 1 iklan kt surat kabo nie...secara ringkasnya,penulisan iklan 2 berkisarkn tawaran perubatan islam bg pesaket2 ala2 jin punye gangguan nie la..(santau,histeria...ala,mcm2 lg la).so, secare xsemene2..gua yg sangt3 tertarik ngn iklan 2 da pon mmbcenye smpai abes...heheheh...iklan 2 jugak ade cite pasal2 ciri2 yg org ade terkene..hmpir terkene gngguan nie la.

ok..nie kemuncak citenye!!! 
aku tibe2 xsedap hati skang.bnyk mende yg tertuleh kt iklan 2(pasal ciri2 2 la) da jd kt aku...ha...siyes,aku xtipu.( cik dedell aku mesti ckp aku mulut celupar tuleh pasal nih)btol woih...aku da tkot sngt2 nie...cume cver2 jela...aku xtaw la kalo2 perasaan aku je jd gusar ginie lepas bce pasal iklan 2....ha...nie aku listkn kronologi2 yg menakotkn jd kt aku sepanjg mnggu nie(lpas aku bce iklan 2)
  • satu hari,aku bngun smayag subuh...nk amek air semyg kt tndas A.tibe2 aku nmpk mcm ade lembaga putih,nga amek air semyg same mcm aku kt tndas B yg terbukak pintunye.takot x??aku lg tkot!!! lembaga 2 pkai kaen smayang org pompan yg putih 2.
  • ha....nie lg 1.tido aku skang selalu terganggu taw.terganggu dngn ape?? ha...same mcm iklan 2 tuleh."sekiranya tidor anda terganggu iaitu seperti disentuh/ditarik atau disergah org" ha..nie la yg gua nga alami skang.tkot x??kdg2 gua tkot pk mende nie.
  • lg satu...berkisar ngn tido jugak.tp nie pasal mimpi.same jgak mcm yg tertuleh kt iklan 2."tido anda diganggu dengan mimpi2 buruk seperti dibunuh...mmpi jumpe hantu setan" ha....gile takot mmpi aku nie...aku mimpi aku kne bunuh taw..tido siang pon leh mmpi buruk gitue!!! adehhhhh seram aku.

okeh....amcm cite aku? takot x?alala...aku bukan nk takotkn sape2...cume,nk share pe yg jd.kompem lpas cik dedell aku bce nie...die cll aku,pastu die ckp ginie." heh E!! awok nie ngarot ape ha??celupor sngt mulut 2!!" ha....kompem punye...heheheheheh

ok!! ape yg korg akn buat law tibe2 jd mcm aku nie??
adekh disebabkn pembacaan aku ritue...pkiran n pasaan aku terganggu?
ha...ape2 la...aku sehat kot!! korg doa2kn la taw!!
nk2 cik dedell aku 2..bu!! doa2kn la keselamatn n kesihatan b nie..heheheh


stop cite pasal 2!!! aku nk cite pasal cik dedell plak! heheheheheh....skang adelah minggu yg dasyat untuk kami lalui..ha....mende nie da slalu jd sebenarnye...tp,untuk kali nie...SERANGANNYA kpd hubungan kami ini sangt3 agresif.baek cik dedell..mahupon aku sendirik...kdg2 xterkawal da.mule2 aku kesian kt cik dedell aku nie..so,kunun2 aku nk tunjuk hero la.tp syggg....mende 2 nmpknye lebey kuat.hahahaha
da 2 mlm berturut2 cik dedell aku nie menangeh dek perangai aku yg ntah ape2...n dtmbh dengan ape yg menyerang die 2 plak...aduhhhhh,kali nie mmg kaw2 aku kene.
 
 
bu
bu jngn riso ye...b xmengeluh pon ngn pe yg terjadi kt kite skang
law btol b ade wt salah...b mntk maAp sngt3
b xkesa pon bu nk mrh2
tp ade kale...b cm xselese plak bu curiga ngn kesetiaan b

bu
dulu mmg b jhat
dulu b xpndai pon nk hargai pompan nie
dulu b xblaja pon cmne nk setia,jujur 2 sume
tp
ble b da ade bu...b da jnji ngn diri b sendiri untuk terus menerus setia mnjaga bu n cinta kita nie
btol bu...b xpenah pk untuk curang.
knp?
sebab b syg bu sngt3..b cinta bu sngt3
mungkin
xsalah untuk mencurigai pasangan kita.
tp bu..b harap bu bleh cayekn b.
b mmg nk bu jd pasangn hidup b.smpai ble2 pon
dan
b berdoa supaya kita sama2 mampu mngharungi sgale ape cobaan untuk kite smpai ke segmen percintaan yg seterusnya nie.


bu...kamu mmg dilanda serangan emosi yg kronik skang
xpe
b paham..b xkesa
b taw kali nie DIE dtg laen mcm sket.
heheheh
b akn blaja cmne nk klahkn mende nie law DIE dtg lg untuk BULAN2 yg akn dtg ye.
b jnji akn berusaha untuk klhkn die n selamatkan bu
b jnji!!!!!!!! i love u syg! muah muah muah

p/s : cik dedell gua d*ta** b**an yg kronik!!! sabo jela....haish

No comments:

Post a Comment