Thursday, March 31, 2011

apa yang die dapat.....????

mood gua : terharu bercampur baur.... :(
damn!!! <aku xtaw mksud pe>  baru lepas bce entry terlatest dr my bubu...adoi...terharunye aku...xtaw la knp ade satu perasaan yg laen menjelma lam lubuk hati aku saat nie...adekah penulisan cik dedell aku td da benar2 sentuh perasaan aku nie....

siyes....ape yg die tulis td sngat3 aku hargai...mmbuatkn aku sngt3 rendah diri untuk mngaku yg aku cinta kpdnya ketat2...malunye...die sangat3 mnghargai aku...sedangkn aku???pernahkah aku menghargai hadirnya die??oh....malunye...ape yg die dpt sepanjang bersame ngan aku nie???

bubu....b xde ape nk tuleh nie...tp,jujur...dlm pale hotak b nie tengah berjoget2 kate2 dlm entry bu td...mmg b slalu kcewakn bu...entry nie pon mst akn kcewekn bu...
tp...seikhlasnya..b nk ucap mekaceh sngt3 untuk mase2 yg da bu abeskn bersame b...b harap,mase nie akan terus kekal sampai bile2...b syg bu sngt3 bu..b cinta bu sngt3...trima kaseh syg...b xtaw ape yg bu dapat sepanjang bersame ngn b....tp, b sngt2 hargai ape yg b da dpt dr bu slame nie... i love u syg...muah muah muah....mekaceh sygku!!! nor adilah mohd isa....my future<kawan,kekaseh,isteri>

No comments:

Post a Comment