Monday, March 28, 2011

nostalgia.....

hahahah...hai sume...gua da ade idea nk update mende nih!! dengn bertemankn cik dedell gua yg nga tido 2...gua nk story ngn korg2 sume pasal tajuk kt atas nu....ha...nostalgia...amcm??pe dlm pkran korg??zaman p ramlee?kaler itam putih??tv xde kaler???hahaha....ngarot sume 2...nostalgia bg gua 1 mende jep..
zaman sekolah gua ngn cik dedell gua.,..heheheh,sebenarnye,kamiorg baru pas bukak blik buku lame ktorg td...cte2 zaman sekolah dulu...huhuhuhuh syok wo....knp??sebab bnyk mende klako la!!

so, scare kompemnye la kamiorg baru pas gelak2 la kn??hehehhe...korg silap...mmg sepatotnye cik dedell gua tido smbil tersenyum kambing mlm nie....tp,mende 2 xterjadi.die tido ngn muke sedikit masam gamaknye...sebab nafkah batin yg bliau hamparkn kt gua sebelum die terlelap td laen mcm jep.

okep....gni sebenarnye...gua td tersalah ungkit satu mende taw...heheheh,tayahla gua story kt sini...nnt lg cik dedell gua 2 angin...tp,pe yg gua dapat simpulkn kt sini...hormat kputusan yg pasangan hidup korg da putuskn ok....2 lg baek dr korg teru terusan mendesak...xbaek 2 geng!!! ok...2 jep...

ok...untuk my kekaseh...b mntk maap andai b ade salah ckp td taw! xde niat pon bu....b terlampau over ingt pasal nostalgia kite...sori taw syg! i love u.muah muah...b syangggg bu sngt3 taw....sumpah!! tido lena syg...

No comments:

Post a Comment