Friday, March 25, 2011

macam-macaaaaaaaammmmmmmmm jadik!!

cesh!!!! hallo3 sume org...mud gua time update blog nie...tersngat bercampor baur...yeah!!! ayt skema nih.heheh...wokeh...aku nk story kt korg2 sume nie...ape yg da mengkucarkn kehidupan semasa aku skang....hadehhhh...mls nk wt karangn....gua list jela ek??heheheh


  • gua tenson tol!!! sekian lame blog huduh aku nie cik dedell aku je yg taw....rinie da kntoi pon ngan adek aku...hadeh....payah da aku nk menggedix ngan cik dedell pasni!!!!
  • cik dedell da bnyk kali ckp aku da brubah sejak akhir2 nih!! hadoi....kesiannye die..
  • bile nk setel lesen aku nih!!!asek2 tangguh jep....argghhhhhhh
  • cik dedell aku plak da semaken xtive ngn npengakap skang!!
  • bile nk seleb besday aku...anniversary aku ngn cik dedell....besday cik dedell??wohoi...penin3!!
  • aku hari2 wat cik dedell aku 2 nangeh...hadoiiiiiiiii

bnyk x musibah yg aku trime skang???xkesah la 2...ujian2 nie ALLAH kc kt hambanya yg mampu je kn??heheheh..Mak aku pon penah cite...."oh abg...ade taik lalat kt bahu ye??ha...nie mknenye bnyk tanggungjawab nnt nie...so,bnyk2 la bersabar nnt..." heheheheh,lari topik x???pape jela....

aku nk ngaku 1 mende nie!!! aku syg cik dedell @ cik bubu sngat3....nk nyanyi plak!!heheh
bu...."engkau yg pertama tiada akhirnya,aku dlm kegelapan engkaulah cahaya" hahahahahah xde kene mngene jugak!!! ceh btol!!!
 syg!!!!! luv u so much taw..muah muah

No comments:

Post a Comment