Tuesday, April 12, 2011

salam sejahtera...hehehehhe
rindukn penulisan ilmiah aku kt cnie?
hahaha....da berlumut pon blog aku nie rupenye....
puluhan taun da x ber-update...

wokeh!!
lupekn pasal lumut yg melekat2 nie...
hari nie...aku mmg xde idea pe pon nk cite..
mne taknye...nk cite pasal g dating bebaru nie...??
haish...abes cik dedel aku da pulun kt blog die...
aku nie xde pe da nk cite..
pasal mkn pon die da tuleh...pasal wayang pon die da cite...
hahahaha...mne2 yg teringin sngt nk taw pasal dating kami yg ter-latest ritue bleh la melawat ke blog cik dedell ku 2 ye..( blog die pon berlumut jugak...jage2..heheh)

ok!!
pape pon...gua still nk ulas sket pasal dating ritue...
seperti biase...sngt3 xpuas!
ha...bukan xpuas yg 2...hehehe
xpuas lepas rindu la!!
perkare yg paling3 aku suke ritue?
cik dedell punye gelak yg sngt3 melampau...heheeh
kenape aku suke yg 2?
ha....die tersangat3 cute  n comey mase gelak.huuuhuhu suke3!
n sebab yg kedue..
mst la aku suke hati law tengok kekaseh hati ni gumbire kn??
buatnye die bad mud cm dulu2...aku pon tenson...
tp tidak pade ritue!!
aku...die....kami....sngt3 happy!
<nak tau kesah yg lebey lanjut...pegi kt blog cik dedell aku ye...siap ade gmbo2 lg!hehehe>





wokeh!!
stop cite pasal dating2....korang sume pon da nmpk ala2 tenson bercmpur jeles je tuh!
emmm....(tukar mud la nie kunun2)
esok...
die akan pergi...n kompem2 akan tinggalkan aku (5 hari taw)
pergi mne?
kem pengakap international die 2 la..
khemah?
ho la!
5 hari??
iye....5 hari.... :(
ala....5 hari je pon..rilex r
rilex pale hotak kau! aku kene tinggal setengah hari pon sembelit tau!
ala....support la sket kekaseh nk buat ape2...
sebabkn aku support la aku berat hati nk kc die join mende 2...
aik! lau support kene la relekn! bukan berat hati..xg2?
haish...ntah la...aku sebenarnye kc je die join...tp,still ngade2 coz nak die teman aku 24jam.hehehe
gedix la ....die xkn la nk lupe kt ko...err..kot la.heheh
harap2 la....rinie pon die bz giler2 punye taw!!(blom pegi lg 2)
ko sedey?
sket2 la...sedey pon sebb nengok die bz smpai pening jugak..hehehe
da 2 cmne nie??
cmne ape ko nie?emmm...xpela,aku kt sini doakn jela keselamatan die kt sane nnt...selamat die pegi,harap2 selamat jugak die balik...pastu bleh g dating plak..hehehe
smoge die happy2 je kt sane..n dapat la pengalaman2 yg baru kn....nnt da blik leh cite kt aku pulok..haha
ko syg die?
syg sangat2 la.....
salu rindu die?
mesti la!! rindu gile2...tiap mase!
ouw....
ha...nape?xde soalan da?heheheh
ko cite pasal sape erk sebenarnye??
hahaha....pasal kekaseh aku la...
yela....sape?
nor adilah binti mohd isa....
ouw....
ha....dah2...jngn tanye2 da! heheheh


bu....take care ye kt sane nnt...jage diri..owg rele je awk nk pegi nie...sori la lau tiap kali awk cite pasal pengakap...owg mcm kondem2 awk...siyes...awk cntik sngt2 time pakai uniform pengakap 2..owg suke..
n untuk perkhemahan nie...enjoy la ye!! leh lepaskn tenson2 yg ade kt lipis 2!!! x g2?
tp ingat....lepaskn tenson...jngn cari tenson..heheheh
owg kt sini akn rindu awk...ingat awk....n akn doakn awk skmo...
bye2 syg!!! i love u..muah muahmuahmuahmuah muahmuahmuhahumauah

No comments:

Post a Comment