Monday, April 18, 2011

salam bercinta semua.....hahahah..memandai jep aku cipta kata sapaan sendirik...weh2! ade cite best nih....nk dengo x?? aku start nuleh nie pukul 11p.m 18april2011...
ha...korg percaye x yg sejam jep lepas nie....da 19april...hahah...korg taw ke x yg ade ape yg tersangat penting dengan 19april 2???

besday sultan perak kn??
ye btol...tp bukan 2 yg aku nk cite kt sini...
da 2...kecoh2 nie pehal?
ha...ko pon xtaw kn?meh sini aku nk gtaw...
19 april nie...bersamaan anniversary aku ngan cik dedell aku 2!!
loh...2 pon nk kecoh ke?
suke hati aku la...!!sebok jep..lau dikire ngn mate kasar...ktorg da 2tahun!!!yuhuuuu
2 tahun baru??
ehh...itu lau dikire ngn mate kasar...lau kire ngn mate hati...ha...da bertaun taun da taw!hehe
meh sini aku nk cite sket..

19april....ha,knp ktorg set ngn tarikh nie?ok ginie...sebenarnye...sepanjang yg nk masuk 2taun bercinta nie..aku xpenah pon lamar or ajak...or ape2 la kt cik dedell nie untuk kapel ngn aku..ha...plik x aku?so....lau berborak pasal BILEKAH KAMI MULE2 KAPEL / BILEKAH KAMI MULE2 JATUH CINTA??? ha....ktorg same2 jadi blurrr...sebab xde tarikh yg khusus pon bile ktorg bercintan cintun nie sume!

da 2...cmne bleh kapel?2 tahun plak 2...haish.... 

ha...soalan yg baek...itula sebenarnye keunikan hubungn aku ngn cik dedell nie taw!
ktorg same2 xtaw bile ktorg jatuh cinta ( walaupon pd dasarnye mmg aku syok kt die da lame)...n ktorg xatw jgak sape yg antare ktorg yg ngorat dulu ( aku rase die..heheh) tapi,untuk melengkapkan satu2 hubungn 2...mmg laki la kene bertanggungjawab..kn?kn?kn? so....tanpa ktorg sedari..da 2 tahun pon n aku da pon jadi B untuk cik dedell aku 2 n die la  BUBU aku!!ha...hebat x ktorg? pasaan cinta 2 dtg melalui naluri ktorg jep...sedo2 da pon jd pasangan bercinta cmnie...aku sendiri pon kdg2 gelak sensorang taw pasal nie...

ko mmg gile!

cis! shut up you!!! jngn ganggu mud jiwang aku skang nie..sebenarnye dulu..ku penah la janji ngn cik dedell 2 untuk ajak die kapel time 19april nie...tp,ntah la...xtercakap plak aku..hehehehe...bukan sebab aku xsiyes taw..bukan jugak sebab aku xsyg die...ntah la...ktorg bercinta dulu,baru la teringt yg ktorg xde tarikh untuk dikire2 mule2 ktorg kapel...ha...lebey kurang camtu la...phm ? xphm?lntk korng la..

ha...sepanjang 2 tahun nie...haish...mcm xcye aku! kdg2 ase baru ag...kdg2 ase plik je baru 2 taun...mcm xlogik usia kapel ktorg ngn pasaan yg aku da kumpul nie...wah...2 tahun kapel ngn cik dedell..huhuhuhuh...1 perkataan yg dapat gmbarkn kt sini...bahagia.itu aku punye pandangn la...yg cik dedell 2..korg tnye la die sendirik..harap2 die pon rase mcm ape yg aku rase nie..yela...lidah pon kdg2 tergigit...ombak pon kenkadang bergelora kn...gaduh2..perselisihan faham...ala..2 sume adat la weh...yg penting,saba..tenang,tolenrasi n komunikasi antare pasangan 2 kene btol la...x g2 cik dedell?? ha....yg penting...blaja la pasal pasangn kite dulu..nnt sume2 akan jadi mudah...( chewahhh...sedap aku ceramah kn?? padahal baru 2 tahun..)

ok...untuk cik dedelll
bu...kite da 2 tahun!!! huhuhuhu syukur sngt3...kite still dapat same2 capai angke 2 nie...n b harap...b doa...angke 2 akn teros meneros meningkat sepanjang tahun....
untuk ape yg kite da lalui sepanjang 2 tahun nie...b nk ucap mekaseh sngt3 kt bu...siyess...b seronok + suke +hepi +bhgia sngt3 ngn adenye bu kt sisi b...mekaseh syg....
untuk sgale ape2 yg kurang ( mmg bnyk...pon :p ) b mntk maap taw syg!! iye...b akn try ubah mne yg xelox...b jnji akn try jd yg terbaek untuk bu...
bu...hepi anniversary...thanks syg...i love u so much! iye..b akn ingt kt bu slalu..b akn rindu bu setiap saat...n sumpah! b nk bu jd teman hidup b...smpai bile2 pon...
bu....ingt ye...kite ttp akn same2...
same2 jage janji kite...
same2 jge cinta kite...walau susa mane pon...kite akn try da best ok..
b syg bu sngt3....mmuah mmuah mmuah...hepi anniversary syg...smoge kite akn tros kuat hadapi sume2 yg bakal kita lalui nie...mekaseh syg...mekaseh untuk 2 tahun yg sngt3 indah nie...muah muah mmuah...
i love u...


No comments:

Post a Comment